torsdag den 28. juli 2011

Sadness is over us...

Go'hejsa!
Det har været super at skrive indlæg til jer omkring mode, men jeg har besluttet at dette indlæg bliver mit sidste indlæg. Det er en beslutning jeg har taget fordi at jeg simpelthen ikke får tid til at have en blog nu hvor jeg skal op i 8 klasse, mht. alle lektierne, terminsprøverne mm.
-Bye bye lovely people! Elsker jer! ´Tak for at i tog jer tid til at læse min blog, og, nogle af jer, været mine faste læsere, det betød meget!
- Lige én sidste modeinformation! Karrygul er det nye hit!!! Go for it girls!!!
Tja den modeinformation måtte lige med!!!
Nå, men jeg tror at øjeblikket er kommet, Hej hej alle sammen!!! Måske laver jeg endnu en blog, hvis jeg får tid i løbet af de kommende måneder og det kommende år. Nogle af jer tænker nok 'Hvorfor vælger pigen at slette sin blog, når hun alligevel siger at hun måske vil lave en ny?' Det har jeg så svaret på! det er simpelthen fordi at jeg ikke ser nogen mulighed til tid med mine lange skoledage, lektier, terminsprøver mm.

For 3 gang Bye bye! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar