lørdag den 12. marts 2011

Feathers...

Et af de hotteste Accessories i foråret kommer til at være smykker med fjer på. Jeg synes det er super fedt, og så kan det få dit look til at se meget mere naturligt ud, og fedt for den sags skyld. Jeg var inde på ginatricot.com og nogle andre hjemmesider for at finde nogle øreringe med fjer på, hvilket jeg i øvrigt har forelsket mig i. Så, lad os se om i også falder for dem...

Disse øreringe er fra ginatricot.com til 79,- De kan bruge til et look som ikke skal se FOR 'pang agtig' ud, men mere casual.


Denne Ørering er fra en svensk hjemmeside ved navn jfr.se, på denne hjemmeside har de, de absolut FEDESTE smykker! OMG love em! Men nu til sagen, denne ørering koster 126,-


Det var så dem jeg ville vise jer, for altså, hvis jeg skulle sætte flere billeder ind af de forskellige smykker med fjer som jeg elsker, ville dette indlæg være enormt langt. -.- 
Men prøv at gå ind på en af disse hjemmesider (eller nogle andre) og find ud af hvad i bedst kan lide.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar