lørdag den 15. januar 2011

We can't resist the Wedges!

Wedges kan få et hvert look til at se super stilet ud! Som jeg har nævnt i nogle af mine indlæg, kom Wedges på mode for ca. 1 år siden, men vi bliver stadig ved med at gå tilbage til dem. Her kommer et par billeder af nogle forskellige Wedges, og så kan du måske selv prøve at blive overbevist om hvorfor de stadig er et hit!

Her er et par Wedges fra Pieces Accessories til 500,- Jeg synes at de her Wedges er et perfekt eksempel på fede vinterstøvler! De er ultra fede, og har det plus, at farven på dem stemmer overens med vinterens mest udvalgte farver! SUPER siger jeg bare!
Acne Atacoma Wedges, de er bare så seje!!! Jeg elsker den sølvkant for neden af støvlen. Jeg synes det er en fantastisk sammensætning. Disse Wedges kan man bla. købe på denne hjemmeside
www.stoy-munkholm.dk til 1.500,- dvs. halv pris, da de før kostede 3.000,-

Wedges fra H&M med dyreprint. Dem synes jeg er fede fordi de har den her fede detalje med en lynlås i midten af skoen, og så er det jo også et plus at de har leopard dyreprint, fordi dyreprint er nemlig det helt store her i den kolde tid, (Jeg laver snart et indlæg om dyreprint, så hvis du vil hvide mere om dyreprint så hold dig opdateret på bloggen) de koster 100,- på tilbud så det er bare om at skynde sig hvis man vil have fingrene i de her lækre sko!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar