fredag den 7. januar 2011

Vinterens farver og trends

Vinterens farver: Vinterens mest udvalgte farver er: Brun, Nude, Army grøn, sort og hvid.
Disse farver kan man kombinere på hver sin måde, men man skal  samtidig være sikker på at det man kombinerer matcher sammen, hvis det ikke matcher sammen, kan det hurtigt resikere at blive meget forvirende at kigge på. Men samtidig vil jeg sige at stil er fedest når man selv skaber den (altså skaber sin egen stil, samtidig med at være med på moden) (:

Neglelak: Man kan købe neglelak alle steder, men den neglelak jeg personligt kan anbefale er dem fra Pieces Accessories, da deres farver er meget moderigtige. Et af mine sidste køb af neglelak, har jeg bla. købt en brun en hvid (med pink skær), en sort (med blå glimmer), og en Army grøn. De er superfede, og de passer til næsten alt det tøj jeg vælger at tage på. Så jeg vil meget gerne anbefale deres neglelak :D

Wedges: Wedges kom på mode for ca. 1 år siden, men alligevel bliver vi ved med at kaste os over dem (Hvilket ikke er særlig underligt). Fordi Wedges er nemlig et kæmpe hit i skobutikker, og så ser de også superfede ud! De findes i alle farver og kan fås over alt. Nu er butikkerne begyndt at producere disse Wedges med snørebånd og for (i vintersæsonnen). Kort sagt er Wedges den helt store trend lige i øjeblikket.

Strik: Striktrøjer, bluser og Cardigans, er nr. 1 på catwalken. Strik fremstår cool frem for hyggeligt i denne sæson. man kan evt. bruge en striktrøje i stedet for en vinterjakke. Tag f.eks. en tyk trøje unden under strikken og det vil se superfedt ud og så vil man samtidig kunne få et Casual look. 

En kombination af det hele:



I er alle velkomne til at kommentere mht. spørgsmål og respons :D
Mvh. Natasja

1 kommentar: